درمان نفریت لوپوسی کلاس 5 با جوش های پوستی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

سوال: من 24 سال خواهر قدیمی با کلاس نفریت لوپوس 5 برای 2 سال تشخیص داده شده است. او mofetil مایکوفنولات و کورتیکواستروئیدها داده شد. او هنوز هم بهبود می یابند و دچار تعدادی از سمت صورت اثرات ماه، راش پوستی، تورم، افزایش وزن، درد مفاصل و فشار خون بالا. لطفا پیشنهادات در مورد گزینه های درمان خود را به ما می دهد.

جواب: لوپوس نفریت گلومرولی یک اختلال که معمولا در میان زنان در سنین باروری رخ می دهد، چرا که ظاهر این بیماری است که از نزدیک با هورمون های جنسی مرتبط است. تا کنون، طبقه 5 نوع سخت ترین برای درمان نفریت لوپوسی، و در نتیجه از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی در لوپوس نفریت کلاس 5 هنوز رضایت بخش است. به همین دلیل است که شرایط بیماری است، رها نشده است. در مقابل، بسیاری از عوارض جانبی ظاهر می شود در آن است. به نظر از این، درمانهای سیستمیک تر مورد نیاز است.

از آنجا که نفریت لوپوس است که اختلال سیستم ایمنی ایجاد می شود، ما می خواهم ترکیبی از ایمنی درمانی و طب میکرو چینی Osmotherapy را توصیه کند.

سلول های بنیادی است که عمدتا در حذف کمپلکسهای ایمنی متمرکز شده است، تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، در حالی که طب میکرو چینی Osmotherapy گرفته شده است به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بازسازی ساختار کلیه است. هر دو از این درمان ها همیشه باعث عوارض جانبی نیست، بنابراین شما لازم نیست که در مورد عوارض جانبی به درمان بیشتری نگران باشید. در حالی که کلیه ها کار به طور معمول، مشکلات بهداشتی از خواهرش، از جمله صورت ماه، راش پوستی، تورم، افزایش وزن، و به همین ترتیب به تدریج ناپدید می شوند.

صدها نفر از فرمول نسخه در این دو درمان وجود دارد، و مناسب برای بیماران متفاوت است. به منظور توسعه یک گزینه درمانی منحصر به فرد برای خواهر خود را، ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد شرایط بیماری خود، از جمله گزارش آزمون و سطح عملکرد کلیه است. شما میتوانید به راحتی آنها را برای ما ارسال ایمیل به این بیماری enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک آنها را در فرم زیر.

http://enfermedad-renal.com/la-nefritis-lupica/1551.html





:: برچسب‌ها: لوپوس نفریت طبقه 5 با جوش های پوستی، درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: